Wednesday, December 30

Dateline dan Azam 2010

Fuhh!


Finally... sedikit ruang untuk bernafas.


Tadi, dah la mengejar dateline. Lepas tu, entah PC, entah sistem yang buat hal. Lembs gila.... tension haku! Dah la sistem tu hanya boleh nak diakses oleh few PC je.


Nasib baik la officemate saya cuti. Boleh la saya guna PC dia. Tapi, agak menggagau le nak guna Vista. Hahaha. Ye... PC saya guna XP. Sungguh ketinggalan okeh.


Hm. Dah 30hb rupanya hari ni. Lusa dah tahun 2010. Cepat betul masa berlalu. Korang dah pikirkan azam baru ke? Azam saya tahun 2009 pun saya dah tak ingat dah. Hahaha.


Untuk tahun 2010 ni, azam saya ialah untuk menjadi lebih sihat. Bukan 'sihat' ye, tapi SIHAT. Seperti yang korang selalu baca, saya selalu mengomel mengutuk diri sendiri yang gemoks ini. Hahaha. Ye, seriously saya memang gemok. (Kepada kawan-kawan yang pernah jumpa saya - saya dah semakin 'berkembang' okeh. Tensen.)


Saya takmau tanam azam kuruskan badan, atau turun 10, 20, 30kg. Saya cuma nak jadi lebih sihat. Untuk jadi lebih sihat, mestilah menjaga BMI supaya mempunyai berat badan unggul. So, nak tak nak kenalah turunkan berat badan kan kan kan? :)


Lagi satu azam saya ialah mengurangkan hutang sebanyak yang boleh. Hooo alangkah bahagianya hidup dengan hutang yang minima. Boleh le mak shopping mana yang patut huahuahua


Harap-harap tertunailah azam tahun 2010 ni.


Oh ye. Antara rancangan 2010 jugak ialah menambah ahli keluarga. Tapi semuanya depends pada kedua-dua azam saya di atas. Hehehe. Tapi, kalau dah rezeki, saya terima dengan redha *wink*


Nota ZZ: Kenapa lah akhir-akhir ni nak menulis pun dah tak reti nak mnyusun ayat. Tunggang terbalik rasanya. Huhu.




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!