Friday, April 10, 2015

Announcement: Sudah Tukar!


Assalamualaikum dan Salam Jumaat.

Lama gilaaaa tak update blog kan?

Punyalah lama sampai lupa nak bagitau yang nombor telefon saya dah bertukar.

Nombor yang lama tu dah tak available tau. Panjang kisahnya. Huhu sedih sebab saya sayang nombor tu.

Anyway, untuk rakan-rakan dan pelanggan-pelanggan Shaklee yang saya sayangi, kalau nak hubungi saya boleh tengok kat bawah ni ya.



Oh jangan lupa tengok promo bulan April 2015 ni!

Nampaknya bulan April ni boleh la nak kuruskan badan sebelum mula berpuasa nanti. Beli DTX untuk detoks, lepas tu turunkan berat dengan Lecithin dan Cinch. Yums!

Haa dah habis ganti puasa ke belum? *Soal kat diri sendiri jugak. Sila sedar diri ye ZZ.*

Till then, tata and happy weekends!



Shaklee Independent Distributor
ID 1001018
SMS/WhatsApp 01137081912


Klik sini untuk dapatkan info dan berita tentang produk Shaklee



Ingin tahu harga produk Shaklee? Sila klik sini



Daftarlah sebagai ahli Shaklee hari ini dan nikmati pelbagai kelebihannya!


Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Related Posts with Thumbnails