Friday, June 4

Ke Hadapan CY4.0 Yang Ku Sayangi

Saya sangat-sangat sedih. Kenapalah saya diperlakukan begini. Sob sob.


Wahai CY4.0, dengarlah rintihan hatiku. Rumahmu tidak dapat ku jejaki lagi (semasa office hour). Rumahmu telah dicop sebagai 'Social Networking' oleh tempat kerja saya. Maka rumahmu telah disenarahitamkan atau dengan kata nama lain, diblok semasa waktu bekerja.


Mungkinkah kerana rumahmu sungguh best maka saya tidak dibenarkan melawat lagi?


Adakah ini tanda-tanda awal yang rumah-rumah lain pun bakal diblok jugak? Oh tidak! Tak sanggup daku memikirkannya. 


Maka CY, nampaknya selepas ini saya hanya dapat menziarah selepas office hour saja lah kekdahnya. Huhu. Sedih ni. Sedih.




2 comments:

Unknown said...

huhuhu.. kalo nk tau, blog zety sy dh lameee kena blok kat ofis saya.. huhuuh.. so, buleh terjah masa kat rumah aje yg mana kat rumah adalah jarang2 mengonlinekan diri...

Unknown said...

alamak blog saya je ke yang kena blok? kenapa? huhu.

update terkini, makin banyak pulak blog yang dah diblok kat tempat kerja ni. sob sob. sedih tau.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!