Wednesday, May 12

Oh Yeah!

Sekali lagi aku tukar cat rumah nih. Alaa cat free kan. Hahaha.


So, apa komen? Ok kah? Tulisan kecik sangat ke, susah nak baca ke apa ke... silalah komen dengan jujur. Aku terima apa juga komen mahupun kutukan. Hehe.


Aku dah try tengok guna IE. Hmmm nampaknya tang bloglist yang kat sidebar belah kiri ni still ada strikethrough tu. Cis. Takpe takpe. Karang aku godek2 le lagi kalau rajin.


Oh ye, gajah comel berwarna biru itu mewakili aku ye. Aku kan besar macam anak gajah. Besar tapi comel. Itulah aku. Hahaha.


Oklah. Sila jangan segan-segan bagi komen ek. Tengs.


UPDATE:

Dah berjaya menyingkirkan strikethrough itu. Yay! Akhirnya kini pasti ku merasai cinta abadi berjaya jugak!

Oh ye (lagi), font yang aku gunakan untuk Blog Title, tarikh dan sidebar sebenarnya guna font 'Girls are Weird', mungkin kat sesetengah pc tak keluar font tu kot. Oleh itu kalau nak nampak blog aku ini ikut mata aku, silalah download font 'Girls are Weird' tu :)

12 comments:

TopsyTurvyMum said...

sweet sangat...mak sukak..mak sukak!

*hopefully komen ni tak lebih:D*

Anonymous said...

comel, comel :D

Unknown said...

tengkiu! tengkiu! secomel tuan punya blog nya, kan? *prahsan!*

me_czar said...

kalau tgk kat pc opis ni, sakit hati je... sebab resolution tak boleh nak ubah dah

nanti cuba tgk dari lappy kat umah lak. tapi apapun, cumel.

AiNeRzA said...

cun arr kak zety...caya lah...

FAM said...

ahhh cunnya! segar bugar ;)

err..tp font mmg agak blur la..ke tuan mata ni yg dah mengantuk? huhuhu

KV said...

font nya kecik ok. Tapi ok lah. Boleh jer baca. Hehe

Unknown said...

me_czar,
nanti try tengok ok? :)

ainerza,
zety memang cun, terima kasih :P

FAM,
kecik benau font nya ye? baiklah akan ku tukar!

KV,
ok akan ku tukar saiznya. thanks!

Ealyie said...

owh.. i loikee!!!! hihihihih..

p/s: ngko sengaja ek provoke aku nyah.. sbb aku pon tgh gatal2 tgn ni tapi dok tahan2 je kang satu keje lain tak jadik dok ngadap blog jegh... ehehehe..:p

Unknown said...

ealyie,

ngeh ngeh. aku saja nak try test tukar jadik 3 column pulak. 2 column macam panjang bebenor sidebar aku jadinya. hihi.

jom tukar cat rumah! :)

knv said...

cantik. comeyyyy bangattt! :D

Unknown said...

knv,
tenkiu tenkiu. oh sungguh terharu kak non yang voks memberi pujian :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!