Thursday, April 1

Bedak dan Toddlers...

... tidak dapat dipisahkan. At least untuk Irma lah.


Selasa lepas, tengah dok sibuk membasuh pinggan kat dapur. En Abah pulak sibuk 'fogging' kat luar (lepas ni sila jangan fogging ye En Abah as dikhuatiri ada sel darah babi dalam bahan itu). Imran dengan Irma kat atas dengan aunty-aunty nya. So ruang tamu tu senyap aje lah.


Selesai basuh pinggan pergi le ke depan. Eh Irma ada kat depan (ruang tamu) rupanya. Tapi apasal senyappp je???


Rupa-rupanya dia ada projek daaa....




Sila abaikan patung 'Mimi' dan Tiger kat belakang tu.


Dah serupa macam hantu ju-on je aku nengok


Cantik tak Irma?

Mentang-mentang le dah boleh capai barang atas cabinet. Lepas ni kena letak bedak kat tempat tinggi sikit la kot.



Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!