Thursday, April 1

Kisah Silam

Apa yang anda akan buat bila 'terserempak' dengan orang yang pernah memberi kenangan yang tak best pada anda?


Entah macamana 'terjumpa' FB ex En Abah. Huahuahua. Sayangnya tak dapat tengok muka dia coz dia letak gambar baby dia :)


No no no. Tidak ada dendam dalam hati saya ok. Tapi tangan gatal-gatal jugak klik kat nama husband dia. Kehkehkeh. Apa raaa Zety.


OMG. Muka husband dia ada laaa unsur-unsur muka En. Abah. Hehehe. Ironinya, husband nya juga ex-UiTM macam saya. Ngeee. Ironinya lagi, dia ada kawan yang namanya hampir hampir sangat dengan nama saya. Whoa. 


Adakah saya masih ingatkan kisah silam? Ye. Masih ingat. Sebagai peringatan dan pengajaran.

Adakah saya berdendam? No. Saya dah laaaaaama maafkan dia. Cuma, ye lah. It's not easy to forget kan. Harap-harapnya satu hari nanti saya akan lupakan jugak cerita ni.


10 comments:

NOORWAHIDAH MOHD RIDZUAN said...

perasaan yg bercampur aduk ! kita x suke tp kita nk jgk tgk apa yg jdi dlm hdupnya.am i right?

ibusumaiyah said...

well...akak pun ade cerita yang lebih kurang sama seperti ini...tapi....semua tu kenangan..yang kenkadang memang MENGUSIK JIWA....

:(

sisdee said...

emmm kdg2 baik tak tau kan dari tau :)

tp kita manusia biasa sure rasa NAK gak amik tau..
nsib mr. hubby tak de ex hahahahah

tp saya pnah tersermpak ngan ex saya..huhuhu...takut!!! :P

Fid said...

zety
tak dak pasal ko jgn cari pasal nyah
abaikan
setan setan hasut

~ As ~ said...

saya pula terbalik, hubby pnya ex yg sll dtg blog ku....hahaha..mak tau sbb nama dia asyik muncul je lawat2 kat blog...

~ As ~ said...

nak tambah.... dia blm kahwin pl tu...huahhhhhhahahaha...mak tak cerita kat husband,tau sendiri je.

Unknown said...

noorwahidah,
ya betul! betul! tepat sekali. ngee...

ibusumaiyah,
kenangan jadi pengajaran dan ingatan buat kita, kan? kan?

sisdee,
betul. akal kata, tak yah le amik tau. tapi hati suruh gak klik. wahaha.

fid,
dak aih. aku tengok ja. haha. nak gak backing diri sendiri tuh. baiklah lepas ini takkan buat lagi.

as,
ohh kena jaga-jaga tu. mak pun tak citer kat hubby, nyah. karang dia pulak yang teringat-ingat. koser taww...

jua said...

i adalah suka mencari FB ex hubby. takde keje kan! pastu gatal pula cerita kat hubby, last2 kena bebel dgn hubby. padan muka aku!

yang bagusnya, aku tak jumpa pun FB ex dia tu. ponat eden cari. kalau suami Ex hubby u ada unsur2 muka suami u...i pula terbalik. Ex hubby i nak sama, eh sebijon kot dengan muka i.

Unknown said...

suami saya tak bgtau nama ex dia.. tapi saya pun tak heran.. sebab ex dia satu, ex saya?? ahaahahaha... berjela2.. ahahahahampas!

Unknown said...

jua,
wah gitu pulak ceritanya. ni kalau laki mak tau, mak pun kena bebel gamak eh. haha.

mast,
wahhh ni dah mcm kisah knv ni. hihihi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!