Thursday, April 1

Kisah Silam

Apa yang anda akan buat bila 'terserempak' dengan orang yang pernah memberi kenangan yang tak best pada anda?


Entah macamana 'terjumpa' FB ex En Abah. Huahuahua. Sayangnya tak dapat tengok muka dia coz dia letak gambar baby dia :)


No no no. Tidak ada dendam dalam hati saya ok. Tapi tangan gatal-gatal jugak klik kat nama husband dia. Kehkehkeh. Apa raaa Zety.


OMG. Muka husband dia ada laaa unsur-unsur muka En. Abah. Hehehe. Ironinya, husband nya juga ex-UiTM macam saya. Ngeee. Ironinya lagi, dia ada kawan yang namanya hampir hampir sangat dengan nama saya. Whoa. 


Adakah saya masih ingatkan kisah silam? Ye. Masih ingat. Sebagai peringatan dan pengajaran.

Adakah saya berdendam? No. Saya dah laaaaaama maafkan dia. Cuma, ye lah. It's not easy to forget kan. Harap-harapnya satu hari nanti saya akan lupakan jugak cerita ni.


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!