Monday, January 24

Miscommunication

Jumaat lepas saya ambil cuti. Kononnya nak spend masa dengan En Abah (ehem ehem) di Seremban lama sikit lah kan. Rupa-rupanya En Abah kena kerja hari Sabtu tu. Siap ada event sampai ke malam.


Aiseh. Miscommunication di situ.


Jadinya cuti hari Jumaat dihabiskan di Cheras dengan anak-anak. Pagi Ahad baru lah gerak ke Seremban.


Psstt nak bagitau 'kawan baik' saya tak jenguk-jenguk lagi bulan ni. Memandangkan projek usahasama dah mula dijalankan, maka saya pun tuju le ke farmasi untuk membeli 'alatan tertentu' sebagai pengesahan :P


Keputusannya?




















































































































Negatif, noks.


Belum rezeki saya lagi. Insyaallah kalau diperkenan olehNya, adalah tu nanti kan. Insyaallah.
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!