Monday, November 17

Ayat-Ayat Cinta: Selesai Sudah!

Yay!

Mama dah selesai membaca Ayat-Ayat Cinta!

Secara rumusannya: Novel ni memang amat-amat best! Sebuah novel Islamik yang ada sedikit unsur cinta tapi cinta yang amat-amat mengikut batas agama. I like!

The best part, bila membaca novel ni terasa betapa kerdilnya diri di sisi Allah. Setiap bab dalam novel ni semestinya ada unsur-unsur dakwah yang digarap dengan begitu halus dan baik sekali, sesuai dengan jalan ceritanya. Wah.. mama jadi macam pengkritik pulak ek. Hehe.

Lepas ni mama nak pi cari ini novel jadikan koleksi peribadi kesayangan mama. Novel ni antara novel yang betul-betul buat mama 'terkesan' dan tersentuh.

Kepada yang belum membacanya, mama rekomen novel ni 200%!

6 comments:

mirah said...

salam singgah yea
saya pun dlm proses habis baca novel ayat-ayat cinta tu..
kekangan masa sungguh ni..
harus juga kubaca cepat2 ni...

Hanie T. said...

zack,
uitm nak pakai english teacher?
aku dah boring keje kat sini ar...rekemen sket.

Unknown said...

mirah: selamat membaca!
umi: aku tak sure lak umi. kalu ada aku bagitau. try gak masuk website uitm ek.

~Umi.Sufira~ said...

kalu ko dekat aku dah mintak nak pinjam dah novel tuh..ekekeke..pakkallah ko jauh..nak beli malas..:P

Unknown said...

aku baca online aja dohh... download aje hehehe. nak softcopy?

~Umi.Sufira~ said...

Zety, nak nak nak...camne ko nak bagi softcopy tuh?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!