Tuesday, November 18

Jalan-Jalan Di Tasik

Semalam lepas jemput Imran & Irma dari taska, abah dan mama bawa pi jalan-jalan kat playground kat tasik. Abah offer Imran naik gelongsor tapi Imran takut. Gayat kah anakku ini?

So Imran just naik and main2 blok kat situ aje. Irma pulak seronok tengok kakak2 dan abang2 yang berkeliaran main kat playground sempena cuti sekolah ni.


Sila rujuk gambar kedua. Tak tau lah Imran buat muka boring ke muka ngantuk tu. Haha. Sila juga rujuk gambar baris kedua paling kiri. Imran begitu teruja masa main blok kat situ. Sampai ternganga-nganga.

P/s: Nape gambar ni kecik sangat ek? Macamana nak besarkan ek? Dah opt saiz yang paling besar tapi hasilnya kecik aje. Tak puas mata memandang.

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!