Sunday, May 10

Birthday Imran & Irma @ Jalan Klang Lama

Baru pulang dari kampung saya di Jalan Klang Lama. Sambut birthday Imran & Irma kat sana. Saya tempah kek di sini.

Sambutan sederhana saja. Sekadar jemput saudara-mara terdekat, makan nasi ayam yang dimasak oleh makcik saya (sungguh syedap!), kemudian acara potong kek, makan kek serta aiskrim.

Kek birthday Imran & Irma ditempah khas dengan gambar rumah kelab Mickey Mouse, dan diletak M&Ms di sekeliling kek itu. Memula dok terpikir jugak, cukup ke kek ni sebab anak buah ramai. Sekali petang tadi masa saya ke rumah tuan pembuat kek, saya terkagum sebab keknya sungguh tebal (tinggi).

Dan, ya, kek tu cukup untuk semua orang. Siap berlebih lagik. Yang paling seronok masa tengok kek tu, budak-budaklah. Lepas potong dan makan kek, diorang still berkerumun kat kek tu. Sebab apa tau? Sebab masing-masing nakkan coklat M&Ms yang cair di mulut tidak di tangan itu. Elok je M&Ms terakhir dibahagikan, semua budak-budak pakat hilang tah ke mana. Sabo je la.
Insyaallah, pulang dari Ganu esok, saya akan upload gambar.
OK. Sudah pukul 12.40 pagi. Mata sudah ngantuk. Nak kena mengadap perjalanan yang jauh esok ni. Baju belum packing lagik! Argh!



3 comments:

Unknown said...

selamat hari ibu,
jemput ke blog amik hadiah jambangan bunga'

http://kakyong72.blogspot.com/2009/05/makbonda-ku.html

Rizza said...

Happy Birthday Imran & Irma

waaaa.. mesti dah expert tokey kek tu..

akak ni baru beginer level... sungguh tak termampu rase nye ank wat gitu hehehhe..

Unknown said...

zety,
2-2 same besday ker? atau sajer buat sekali...?

hepi besday to Imran & Irma.. nama pun dekat2 sama bunyi.. semoga menjadi anak2 soleh solehah kebanggan mama papa... :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!