Monday, April 20

Private ~Sekali Lagi~ (UPDATED)

Kisah yang saya paparkan semasa saya privatekan blog saya Jumaat hingga Ahad lepas ada sambungannya. Dan sangatlah mengejutkan. Ada ke sesiapa yang nak tahu kisah selanjutnya? (Ecewah. Macam apa pulak. Poyo je). Ingin saya berkongsi cerita saya dan pendapat kawan-kawan.


Kalau ada sesiapa yang sudi nak baca, silalah beritahu ye. Sebab saya cadang nak privatekan blog saya. Again. Atau sesiapa yang nak tahu kisah sebelum ini, boleh juga beri email anda. Saya akan invite ikut senarai email yang baru ni, jadi kalaulah reader yang dulu nak tahu sambungannya, harap dapat beri email anda lagi sekali.



Tarikh saya akan privatekan blog saya akan diberitahu kemudian.


UPDATE

Saya rancang nak private blog saya esok. Jadi kepada kengkawan yang nak tahu kisah selanjutnya tu, atau nak tahu kisah misteri saya, silalah tinggalkan email anda. Thanks.


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!