Monday, April 20

Private ~Sekali Lagi~ (UPDATED)

Kisah yang saya paparkan semasa saya privatekan blog saya Jumaat hingga Ahad lepas ada sambungannya. Dan sangatlah mengejutkan. Ada ke sesiapa yang nak tahu kisah selanjutnya? (Ecewah. Macam apa pulak. Poyo je). Ingin saya berkongsi cerita saya dan pendapat kawan-kawan.


Kalau ada sesiapa yang sudi nak baca, silalah beritahu ye. Sebab saya cadang nak privatekan blog saya. Again. Atau sesiapa yang nak tahu kisah sebelum ini, boleh juga beri email anda. Saya akan invite ikut senarai email yang baru ni, jadi kalaulah reader yang dulu nak tahu sambungannya, harap dapat beri email anda lagi sekali.



Tarikh saya akan privatekan blog saya akan diberitahu kemudian.


UPDATE

Saya rancang nak private blog saya esok. Jadi kepada kengkawan yang nak tahu kisah selanjutnya tu, atau nak tahu kisah misteri saya, silalah tinggalkan email anda. Thanks.


23 comments:

~Umi.Sufira~ said...

Nak nak nak baca..(tapi ko dah invite aku pun;P)..eh btw aku top commenters blog ini lah..takde hadiah ke?..ekekeke...

~ As ~ said...

klau sudi, invite la aku sekali.. ngeeee...

sayangibu said...

nak baca jugak. n3 aritu sempat baca,tp x sempat komen... nak tau gak sambungannya ye cik zety

Mommy Harith Hannah said...

Eh, ingatkan kalu dah sekali email kiter listed, forever listed as private blog's reader... Tak begitu ehh?

- soalan dr org yg xreti camner nak private kan blog :p -

apepon, silalah invite daku sekali lagi... mekasey!

Unknown said...

roza: noted. owh mau hadiah ka? aiseh kalo laa aku menang kuiz ko tu mebi ku sediakan hadiah la kot. hahaha. acah je. hm nanti aku nak kumpul siapa yang 1st bagi sampai 100 komen. boleh ka? hahahha.

as: noted

intan: noted oso

arnie: memang pun. cumanya mana la tau, kot2 orang yg previously minta diinvite tapi yang 2nd time ni takmo baca ke. mana la tau kan.

me_czar said...

Ala... entry hari tu tak sempat baca pun... sbb jumaat cuti. Semalam baru dapat modem baru kat umah.. tak ingat dh pasal entry private tu.
Huhu...

eZa said...

one more time ;)
nooreza@gmail.com
tq :)

MS said...

kena BAGI lagi skali kaa

hang ni lah, penat mak tulis tau.

ku tukang baca jer, tak reri la bab2 nak komen benda2 mestri ni

annajuhana@gmail.com

Rizza said...

saya nak tau jugak.. email macam sebelum ni hehhe tq

Unknown said...

me_czar: so nak ada dalam list ke tak? hihi.

eza: ok

mamaadib: untuk kesejahteraan bersama. kehkehkeh. mana la tau org tak suka baca kisah2 misteri ni ka.

rizza: baiklah.

fiza said...

Nak jugak, N3 aritu tak sempat baca.

afizahrahman@gmail.com

Unknown said...

kakyong72@gmail.com

Hanie T. said...

gosip ke nih?
aku suka.aku nak.

umihannie@gmail.com

Nieza Ishak said...

Nak baca jugak ..
nak jugak .. nak jugak
heheheeh

meh la invite nieza

k_nieza79@hotmail.com

tengkiuuuuuuuu

Fara said...

ku juga nk tumpang menyibuk...buleh ker?? hihihi

faraxy@yahoo.com

lia said...

aku mmg mbaca entry sblm ni tp xde idea nk komen jer he3.... so next entry, mmg akan ttp nk baca gak...

Unknown said...

fiza, kak yong, nieza, fara, lia: ok

umi: oh oh bukan gosiip. kisah benar nih. hehe.

Mummy Dasy said...

invite me also klu sudi hehehe

A.Y.U.N.I.E said...

zack, dah lama tak masuk blog ko nie..
tup2 biler masuk terus nak private lk..papepun, invite aku ye..
neytazs@gmail.com
ayu(kelas 6 merah)

IntanSham said...

Kawan-kawan...
silalah ke blog baruku

http://mypreciousever.blogspot.com/

blog lamaku dilanda masalah..huhuhuu...
Thanks...

"Intan a.k.a Sayang Ibu"

3740Journal said...

invite i eh..

norazariah@gmail.com

thanks..:)

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

aaaaaaaaa...nak bz body jugak boley...ehhhehehhe...
do invite me at baizurahnur@yahoo.com yah...thanx darl!

Ealyie said...

nyah, aku jgn dilupa..
ealyie_14@yahoo.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!