Wednesday, October 14

Pandanglah Lihatlah

Ok. Kali ini saya akan take over blog mama saya.
Saya nak tunjuk kat semua auntie gaya tidur yang sebenar ;)



Mula-mula, dari tempat pembaringan asal kita tu, kita pusing ke kiri dan landing atas Bapak saya.
Jangan lupa letakkan kaki di atas jari jemari Bapak.



Ini pandangan atas ye, auntie-auntie dan kawan-kawan.
Kaki haruslah dibuka selebar yang boleh.
Sila perhati Bapak saya yang tidur lena sampai tak sedar saya landing atas dia.



Selepas beberapa minit tentulah rasa tak best baring atas Bapak saya tu.
Lenguh badan rasanya.
Maka kalih pula ke kanan, lalu menonggeng.



Setelah puas menonggeng, kita tidur terlentang pula.
Kalih ke kanan lagi ye.
Hah inilah dia gaya tidur sebenar!
Lena sampai ke pagi.
Renung-renungkan, dan selamat beramal mencuba!



5 comments:

Fara said...

dahsyat gaya tido imran. sejibik cm Putra, bezanya, Putra letak kaki atas mama. hihihihihi...

Anonymous said...

ni bapaknya sedar ke idak ni? mcm sama tidur abis je. keskeskes...

Nadiah Sidek said...

hehe...mcm2 gaya tido

Anonymous said...

wah..gaya tido free style..kesian la org lain yg share sama katil tu.

Unknown said...

fara,
memang dahsyat, kadang2 kita ditolaknya ke tepi. nasib baik tak jatuh katil :)

zamnzara,
ohhh bapaknya tido mati sepanjang tempoh shooting ni. hahaha.

nadiah,
ni baru sikit. haha.

mama-miya,
memang kesian. sampai takleh tido. tu yg menjalankan penggambaran secara rahsia tu. :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!