Friday, May 22

Imran dan Irma

.
.
Kata takde mood nak berblogging. Konon! Haha.


Tiba-tiba teringat malam tadi. Imran dah boleh count to ten. I'm so proud of you my dear! Walaupun tunggang terbalik nombor yang disebut, tapi ok lah tu kan. Berat badan Imran pulak dah makin bertambah. Dah 15kg dah! Haiyo... tak larat mama nak dukung Imran lama-lama! Nenek report semalam yang Imran asyik nak 'amm' (read: makan) aje. Harap-harap Imran tak mewarisi ke'chomel'an mama la ye nak!


As for Irma, seperti yang dijangka, dah start berjalan sebelum sambut first birthday nya. Yay! Bila dah mula dapat kaki tu, haih... tak mau stop berjalan! Walaupun berjalan seperti gadis Jepun berkimono, Irma tetap jugak nak berjalan. Jatuh bangun banyak kali. Tabah sungguh anak dara saya ni. Berat masih maintain 7kg. Kalau si abang saya mengharapkan beratnya takkan naik secara mendadak lagi, untuk si adik ni terbalik pulak. Saya mengharapkan berat badannya bertambah. Tak banyak, sikit pun takpe.


Oh ye, anak-anak saya memang agak lambat sikit berjalan. Imran masa 1 tahun 3 bulan. Irma pulak 11 bulan 3 minggu (dia dapat kaki last week masa kat Dungun). Apapun, saya berbangga dengan anak-anak saya!


Minggu depan Insyaallah saya akan bawa anak-anak pi cucuk.


3 comments:

zaqeela said...

salam kenal. blog walking! i link urs.. hope u dun mind ya!

jua said...

nikmat paling best dgn anak bila dapat tengok dgn mata sendiri dan dengar dgn telinga sendiri. kan kan kan?

Unknown said...

zaqeela,
salam kenal juga :). sila sila.

jua,
yup! kalau terlepas satu milestone tu rasa ralat sangat kan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!