Thursday, May 28

Kisah Semalam

.
.
Semalam saya cuti. Saya kena cirit birit (lagi) dan pening-pening.


Pergi ke klinik, doktor berikan saya ubat tambah darah aka iron. Kata doktor, muka saya nampak pucat bangat. Tapak tangan saya pun. No wonder saya pening-pening.


Imran pulak, dah start selsema. Pantang pi taska, mesti selsema anak teruna saya ni. Adoyai. SekianKesian dia.


Semalam hari istimewa saya dan En Abah. Tapi tak sempat nak meraikannya. En Abah sangat sibuk semalam, dia sampai rumah pukul 3.30 pagi! Huhu. Dia sibuk me-make up kedainya di Alamanda. Sekian Kesian En Abah.


Hari istimewa apa? Oh, 10 tahun yang lepas, pada tarikh inilah En Abah propose nak jadikan saya 'spesel' dia. Ekekeke. Tapi saya tak terima, dan tak tolak. Dua bulan kemudian barulah saya bagi jawapan. Ok ok. Cerita lama. Udah-udah le tu. Walau bagaimanapun, kami menyambut 'anniversary' ni setiap tahun. Takde la sambut apa pun. Sekadar wish, dan dok teringat kisah2 lama tu sekejap sambil bergelak ketawa. Hahaha.


2 comments:

AiNeRzA said...

zety...tip nak tambah darah makan kerang...tapi kalo saya...makan kerang bakar...sedap...hiihihi

Unknown said...

thanks for the tip ainerza. kerang is not my fav. tapi, tak gemar bukan bermakna tak makan. kan? kan? :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!