Wednesday, May 13

Mimpi: Elaborated




Malam tadi saya bermimpi berjumpa CY. Hohoho. Apakah maknanya?


Oh mimpinya pendek aja.


Saya bermimpi CY datang ke rumah saya, menghadiri kenduri saya. Entah kenduri apa saya tak tau.


CY begitu excited berjumpa saya. Kohkohkoh. Siap peluk cium bagai. Hahaha. Saya pun tak pasti apa yang menyebabkan CY begitu teruja.


Kemudian, saya terdengar sebuah lagu. Lagu 'Teruja'.













































Oh. Lagu alarm henpon saya rupanya.


Begitulah adanya kisah saya bermimpikan CY. Sungguh short and sweet mimpinya.

5 comments:

cysev3n said...

sila elaborate mimpi anda.. kekeke.. adakah saya cantik jelita dalam mimpi itu? ngeeeee

~Umi.Sufira~ said...

Nasib baik saya dah pernah jumpa CY..kalu tak silap2 saya pon termimpi2 macam Zety kot..kekekeke..;P

MN said...

amboi amboi CY!!!
dah bagi betis nak peha... hahah!

saya tak penah lagi kot mimpi blogger. hehehe!

cysev3n said...

cik ZZ,
that is so not me.. in real world, saya agak seram sejuk utk berpeluk cium.. heee.. my closest friends tau la benda2 ni.. hihihi..

sahih la hang dapat peluk mak berbagai dalam mimpi saja.. kekeke..

~Umi.Sufira~ said...

Sila kutip TAG n award yer:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!