Wednesday, October 21

Cepatlah Baik Ye II


Sakit gusi = Saya



Saya sakit gusi. Bengkak dan dah melarat sampai ke geraham. Dah pi klinik. Klinik ye, bukan klinik gigi ;P Saya malas nak jumpa doktor gigi


Dapat antibiotic, ubat tahan sakit dan untuk bengkak.


Sekarang nak makan pun tak boleh. Bukannya tak selera. Hish, kalau tak selera makan, bukan Zety tu. Haha. Tapi tak boleh nak buka mulut besar-besar dan mengunyah betul-betul. Nak bercakap pun ala-ala sopan gitu.


Harap-harap cepatlah sembuh sakit gusi ni. Kan nak BBQ hujung minggu ni. Kalau sakit gusi macamana nak melantak? Takde mood nak buat keje tau.



Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!