Wednesday, October 21

Gila!!!

Bangang! Bengong! Gila!


Itu antara 'makian lembut' yang boleh saya keluarkan kat blog ni. Kalau ikutkan hati, memang habis segala mala carutan keluar dari mulut saya ni.


Baca petikan suratkhabar di bawah.


SINGAPURA: Seorang lelaki didakwa membunuh anak perempuannya berusia 23 bulan selepas melihat kanak-kanak itu bermain dengan rokoknya.

Mahkamah Tinggi di sini semalam diberitahu, Sallehan Allaudin, 26, yang baru tiba di rumah bersama isterinya dengan membawa hadiah untuk anak mereka, Nikie, berang apabila melihat kanak-kanak itu mengoyak dan menyepahkan rokoknya.

Sallehan didakwa memukul hingga mati anaknya pada kejadian Januari lalu, sehari sebelum ulang tahun kedua kelahiran kanak-kanak itu.

Jika sabit kesalahan, dia boleh dihukum gantung hingga mati.

Sallehan mengaku tidak bersalah terhadap tuduhan itu.

Isterinya, Rozanah Mohamed Yusoff, 24, menggunakan patung untuk menunjukkan kepada mahkamah bagaimana Sallehan menendang dan memijak Nikie di dapur rumah mereka.

Pasangan itu menelefon ambulans apabila hidung Nikie mula berdarah.

Menurut laporan perubatan, kanak-kanak itu mati akibat kecederaan.

“Saya tidak ke dapur untuk menghentikan perbuatan suami saya kerana beranggapan ia cara Sallehan mendisiplinkan Nikie,” kata suri rumah itu. - Reuters


Sayangkan rokok, anak dipijak?! Gila ke hape?


Rokok tu bila-bila masa ko boleh beli la weh. Anak dah mati, ko nak hidupkan balik? Sungguh emo ok. Bapak jenis apa la laki ni???


Yang emaknya pun dah dengar anak nangis-nangis kena pukul dengan bapaknya, takkanlah tak boleh halang? Sanggup dengar anak melalak-lalak macam tu? Come on la... anak ko baru 2 tahun okeh. Hishhh... sakit hati ni!


Ni ada lagi satu cerita yang menyakitkan hati. Tapi tak sanggup nak tepek kat sini sebab sakit hati sangat!


10 comments:

Fid said...

kan aku kata perokok memang selfish!!no wonder la maka kalau lai korang perokok tarbiah le selagi mampu hahahahaha
jahat aku nih
mlm td berita bdak 3 thn kena bunuh ngan pakwe mak bangang!

Farah said...

gila ape org ni..saya rasa bini die pon gila jugak..buduh kalau aku dpt la org mcm ni dpn mata bunuh je!

yer saya telah emo di sini..minta maaf tuan punye blog..

~ As ~ said...

Cik Fid - berita semalam tu ada aku nengok...dah la anak kena dera ngan bf..kena rogol pl..duhhhh bodoh la mak dia tu...

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

i think both parent budak tue sakit mental kot...
or there is actually some other things happen to babe, tp dorang claim lain ;p

yaya said...

ha'ah yaya dah baca dah kisah neh di suratkhabar, mental agaknya mak bapak budak tuh... hisshhh nauzubilah..

Unknown said...

fid,
tu lah. harus ku tunjuk berita ni kat hubby!

farah,
memang patut emo bila baca mende gini.

as,
memang bengong kan? pape tah diorang ni.

Unknown said...

LV,
rasanya memang ada skru yg longgar la tu kot.

yaya,
apa la agaknya hukuman yg setimpal untuk diorang nih?

Fara said...

mmg mak bapak bodo nak mampus. buat anak pandai...geram aku baca berita ni. mmg sumpah seranah berkabakul la.

IntanSham said...

geram sangat bile baca... bodoh giler... hishhh... apsal laa org mcm nih ada kat dunia nih???

Unknown said...

fara,
memang geram gila!

intan,
itulah pasal.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!