Wednesday, October 21

Gila!!!

Bangang! Bengong! Gila!


Itu antara 'makian lembut' yang boleh saya keluarkan kat blog ni. Kalau ikutkan hati, memang habis segala mala carutan keluar dari mulut saya ni.


Baca petikan suratkhabar di bawah.


SINGAPURA: Seorang lelaki didakwa membunuh anak perempuannya berusia 23 bulan selepas melihat kanak-kanak itu bermain dengan rokoknya.

Mahkamah Tinggi di sini semalam diberitahu, Sallehan Allaudin, 26, yang baru tiba di rumah bersama isterinya dengan membawa hadiah untuk anak mereka, Nikie, berang apabila melihat kanak-kanak itu mengoyak dan menyepahkan rokoknya.

Sallehan didakwa memukul hingga mati anaknya pada kejadian Januari lalu, sehari sebelum ulang tahun kedua kelahiran kanak-kanak itu.

Jika sabit kesalahan, dia boleh dihukum gantung hingga mati.

Sallehan mengaku tidak bersalah terhadap tuduhan itu.

Isterinya, Rozanah Mohamed Yusoff, 24, menggunakan patung untuk menunjukkan kepada mahkamah bagaimana Sallehan menendang dan memijak Nikie di dapur rumah mereka.

Pasangan itu menelefon ambulans apabila hidung Nikie mula berdarah.

Menurut laporan perubatan, kanak-kanak itu mati akibat kecederaan.

“Saya tidak ke dapur untuk menghentikan perbuatan suami saya kerana beranggapan ia cara Sallehan mendisiplinkan Nikie,” kata suri rumah itu. - Reuters


Sayangkan rokok, anak dipijak?! Gila ke hape?


Rokok tu bila-bila masa ko boleh beli la weh. Anak dah mati, ko nak hidupkan balik? Sungguh emo ok. Bapak jenis apa la laki ni???


Yang emaknya pun dah dengar anak nangis-nangis kena pukul dengan bapaknya, takkanlah tak boleh halang? Sanggup dengar anak melalak-lalak macam tu? Come on la... anak ko baru 2 tahun okeh. Hishhh... sakit hati ni!


Ni ada lagi satu cerita yang menyakitkan hati. Tapi tak sanggup nak tepek kat sini sebab sakit hati sangat!


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!