Thursday, December 3

Selamat Tinggal Wahai Dunia Blog

Saya ingin mengucapkan selamat tinggal kepada dunia blog. Saya dah tak akan post apa-apa entri lagi. Selamat tinggal kawan-kawan blogku yang best-best belaka.


Selamat tinggal untuk 5 hari.


Hari Selasa kita jumpa kembali. Hehehe. Jangan marah aaa...


Kakak ipar saya akan melangsungkan perkahwinan Sabtu ini. Petang ni saya gerak ke Seremban. Memandangkan saya tidak mempunyai sebarang akses ke Internet, takde streamyx, takde wimax potong potong tu, mahupun beruk beng, maka terpisahlah saya dengan dunia blogging sampai Isnin ni. *sob sob*


Ok lah. Nak balik dah. Tata.



11 comments:

Hernee Nazir said...

ingtkn dh x nk blogging lg dh..hehehe..
btw slmt pngtin bru to ur sil..

jua said...

aku adalah rasa macam nak tonyoh hidung hang dengan bulu tangkis je. hhahha

m-i-o said...

ceisss...tersentap mak tadi taww! ingatkan nk ikut jejak langkah MN tadi. fuh. sib baik tak sakit jantung :P

C!kpuanmuda® said...

hoh! sungguh memainkan perasaan :p

Fid said...

nyampah aku! kalau aku jumpa hang dlm tempoh terdekat aku sekeh!kahkahkah

FAM said...

moh pakat ramai2 serang zety. hehehehe

Unknown said...

ya ampunnnnnn akak! ingatkan betoi-betoi tadi! hahahahaha tensen acik ni ha!

Farah said...

ciss..memang kena tipu hidup2 i ni..ingatkan u nak tutup blog btul2 td tau..jenuh pk nak karang ayat pujuk jgn tutup blog.

Emma said...

tahan la dpt komen amarah nie.. tu la, buat lg entry sentap!!

-mama emma®-

Nadiah Sidek said...

ingtkn betul2 la td nk quit dpd berblog..hehe..slmt bercuti!

vina said...

Blogwalking....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!