Tuesday, February 23

FB Lite

Saya adalah pengguna tegar FB Lite semasa office hour. Yelah, nak login FB yang biasa tu mak kena block, nyah. Nasib baik lah ada FB Lite ni. Kalau tak, sunyi hidup. Ngehngeh.


Apa beza FB Lite dengan yang biasa?


Yang saya perati, kat FB Lite ni, bukan semua status kawan-kawan kita dia update. Cuma certain person je. Tang mana dia pilih orang tu, saya tak tau.


Lepas tu, kat FB Lite dia kita cuma boleh update status, tengok events (eg birthdays), chat, dan tengok/balas message dalam inbox.


Nak main games? Hareemmmm....


Oh, oh dan saya totaplah tak dapek nak berchatting kat FB Lite tu sebab totapplah jugak kena block kan. Huhu.


Jadi segala aktiviti tidak bermoral berjimba-jimba dalam FB adalah selepas pukul 5.00 petang saja ye kawan-kawan. Dan minta ampun juga andai ada yang cuba menegur sapa saya thru FB chat tapi tak dilayan. Ini adalah kerana saya tak tau pun anda tegur saya. Huhuhu.


So, korang macamana pulak? Guna FB Lite atau FB biasa?



8 comments:

Farra Dhelina said...

huhu ofc sy pon sama..kena block! tesnsion gak mula2 tu..tapi dpt proxy yg best..so sy guna proxy lah utk login fb..

tak blh guna fb lite..ofc pya block..baik punyoo..smbil fb lite pon tak leh..sengal kan..tp nsb baik ada proxy yg best! hihi syukrannn

~ As ~ said...

mak tak tau pun ada fb lite...
ni cik Farra Dhelina, share la proxy tu...ehehehe

suhainini said...

sy cuba masuk fb lite yg awak recommend...pun kena block..sabaq ja opis aku ni...

Unknown said...

Farra,
Nasib jugak kat sini boleh guna FB Lite.

As, Setuju. Setuju. Silalah kongsi proxy itu :)

Suhainini,
Dahsyat tu. Baekk punya dia block ek.

Fara said...

br ku tahu ada fb lite. hahaha sungguh buta it. sllu login fb biasa je.

Farra Dhelina said...

hohoho.. ni nama proxy ni..

freegate..

setiap kali nak guna,uolls kene run dia mcm korang nk install pape software..

slmt mencuba!! enjoy lah yea berfacebook!! ;)

anythng pasal freegate ni blh tya fra kat sini fdhelina@yahoo.com

tata ~

Unknown said...

Fara,
Hahaha. Mak pun baru tahu dari staf kat opis nih. Hehe.

Farra,
Ku cuba download tapi tak dapek. Proxy avoidance katanya. Huhu. Dengan kata lain, Zety, silalah buat keje masa opis hour. Blogging takpe. Hahaha.

Ms Lola said...

uwaaa... FBlite pun gua tak leh nak masuk.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!