Thursday, February 18

En Abah

Ok Ok disebabkan sudah klik tajuk ini, maka saya pun buatlah jugak tag ni :)


1 – FIRST TIME JUMPA YOUR HUBBY BILA AND KAT MANA?
26 Julai 1999 - seminggu selepas declare. Dia datang ke kolej, jemput saya makan KFC kat Kompleks PKNS. Hehe.


2 – LOVE AT FIRST SIGHT?
Nope. Love at first sound of his voice :)


3 – WHO IS HE WHEN THE FIRST TIME U MET HIM?
 Student macam saya jugak.


selepas akad nikah. orang kelaparan dalam rumah, dia dah makan dulu! haha.


4 – HOW LONG IT TAKES FOR HIM TO ASK U OUT FOR A DATE?
Setahun lebih. Satu tahun lima bulan to be exact.


5 – FIRST PLACE DATING DI?
Jawapan sama seperti soalan no 1.


6 – HOW HE PROPOSED?
Erk! Macamana boleh tak ingat nih? Rasanya biasa-biasa aje. Dia just bagitau yang kami ni perlu ada ikatan. That's it.




7 – SPECIAL DATE WITH UR HUBBY?
Ohh banyak...
27.04.1998 - first time dengar suara dia thru phone :)
27.05.1999 - dia proposed saya supaya jadi gf dia. tapi saya tak bagi jawapan pun. segan seh.
19.07.1999 - saya beri jawapan kepada soalan dia yang 27.05.1999 tu. ngee...
16.04.2005 - majlis pertunangan
10.06.2006 - sah saya menjadi isterinya.
05.05.2007 - lahirnya hero saya, Muhammad Imran Danish.
24.05.2008 - Irma Adreanna pula menyusul, temankan abangnya :)


8 – CHANGES THAT HE ASKED YOU TO DO?
Kuruskan badan. What else kan. 


9 – WHAT IS ABOUT HIM THAT U LOVE SO MUCH?
Kerajinan dia mengemas rumah, sapu lantai, mop lantai, kemas dapur, basuh bilik air, kemas bilik di hujung minggu - bertuah saya kan? Dan bila dia melayan kerenah anak-anak saya (yang biasanya saya dah sah-sah akan bertukar jadi singa betina :P)


 
sesi kuak lentang dengan anak-anak :P

10 – WHAT IS ABOUT HIM THAT U WISH HE WOULD CHANGE?
Berhenti merokok please?


11 – YOU WILL LOSE YOUR MIND N CRACK YOUR HEAD WHEN HE?
kalau dia ada perempuan lain. Enough said.


12 – YOU WILL SMILE THROUGH YOUR EYES FOR THE WHOLE DAY WHEN HE?
says 'I Love You', since jarang bebenor ucapkan gitu. Priceless beb.


 
 

13 – COMPLETE THE SENTENCE BELOW.
‘MY LOVE TOWARDS MY HUBBY IS AS BIG AS…’?
the universe. Tak terjangkau akal fikiran betapa besarnya universe ni kan. 


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!