Wednesday, June 30

Gi Kuar!

Kisah beberapa hari yang lepas.


Saya sedang mandikan Imran. Biasalah, masa nak bilas rambut dia yang penuh dengan syampu tu memang menjerit la dia. Hehe.


Lepas je dah habis bilas tu, Imran kata, "Mama ni!!! Mandai-mandai je Mama." --> Mama ni!!! Memandai je Mama!


Apakah? Kena marah ke haku nih?
Then, hari yang lain pulak, Irma bebel kat abang dia yang suka bebenor menyakat dia sampai nangis-nangis.

"(^$&T())*&^$#!!! Kuar!! Gi, kuar!" --> (&%$*(* Keluar! Pergi keluar!


Hadoi. Dah pandai 'halau' abang dia keluar sekarang ye??? Pastu saya cakap la, "Hepp.. tak mo buat macam tu.. tak baikkk."


Tau apa dia reply?

"&@%^*())_^$#.!!! Mama, gi kuar!"


Hoh? Dengan Mama sekali kena halau???



Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!