Thursday, November 4

Had

Sesetengah orang mulut memang takde insurans.


Suka suki nak perli-perli orang, suka-suki nak tengking-tengking orang. Tak pernah nak pikir orang tu lagi tua dari dia ke apa.


Sekali-sekala perli-perli boleh la tahan lagi, walaupun yang memerli tu lagi muda dari kita, walaupun takde nak hormat kita sebagai orang yang lagi tua. Sabar... sabar...


Tapi kalau dah asyik kena, taik telinga pun dah cair asyik menadah kutukan dia je, memang meletus la Gunung Merapi mak nih kan! Nasib la orang lain dengar ke apa ke.


Sabar haku ada hadnya!


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!