Friday, June 12

Cuba Lihat Gambar Ini

Sedang saya sibuk-sibuk klik-klik di laman web Ko.smo!, saya ternampak gambar ini:



Rasa macam kenal tak gambar kanak-kanak ini? Kalau kenal, cuba bagitau saya ya, sebab saya nak tau samada anda dan saya kenal orang yang sama. Kalau tak kenal, abaikan aje entri ini. Ngeh ngeh.


Bukan apa, kat negara kita ni dah terlalu banyak hasil plagiat atau kopipes. Dan tak ada pulak apa-apa tindakan yang boleh dibuat ke atas manusia yang suka kopipes nih. Kot-kot gambar kanak-kanak ini adalah gambar anak kepada seorang rakan, dan rakan itu tak tahu pulak muka anaknya keluar suratkhabar, apa yang harus rakan itu lakukan ye?


Or mungkin jugak pihak akhbar dah minta kebenaran amik gambar anaknya dan tepek ke dalam suratkhabar mereka? Harap rakan yang merasakan itu adalah gambar anaknya, maklumkanlah kepada saya so that segala kemuykilan saya akan hilang. Huhu.


Oh ye. Artikel di Ko.smo! itu adalah di sini.


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!