Tuesday, November 9

Ini Namanya Takde Rezeki...

Pagi tadi fikiran saya sedang kusut dan terleka bermonolog dengan diri sendiri.


Ditambah pulak dengan peel sesetengah driver yang tah apa-apa di pagi hari, terusss la bertambah stress haku nih.


Dah tengah stress tu, sampai kat tol Grand Saga (RM1), saya bayar duit tol dan kemudian terus blah. Masih dan mode mari bermonolog.


Sampai pulak kat tol Metramac (RM0.50), saya menggagau mencari duit.


Alamak!!!! Lupa nak amik baki duit tol tadi la!! Dah la bagi RM10! RM10 okeh, bukan RM1! Rugi RM9 mak! Huhuhuhu.


Itu lah dia kalau terlampau asyik sangat berfikir sampai boleh terlupa yang saya bagi RM10 kat tol pertama tadi.


Nak buat macamana. Bukan rezeki saya lah RM9 tu....


2 comments:

Anonymous said...

umang aiii...semilan hengget tu nyah! huhuhuu...harga tol dah naik la tuh..waakaka:p

Unknown said...

hahahaha... apa lagi yang boleh mak buat? menangis tak berlagu leee huhuhu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!