Wednesday, July 27

Zzz

Ngantuk!!! Gila berat mata aku nih.


Dah dua malam jejak rumah nak dekat pukul 11. Semuanya sebab nak settlekan hal rumah kat Shah Alam ni. Kalau harapkan weekend je mau sampai raya haji pun tak masuk rumah lagi. Ehehe.


Pagi tadi aku drive macam orang sewel je. Mata dok terkatup-katup terpisat-pisat. Macam drive dalam mode auto pilot pun ada. Fizikal je tengah drive, tapi fikiran dok ingat bantal dengan tilam je.
Kalaulah boleh suka suki masuk ofis pukul berapa, nak je aku masuk pukul 12 tengah hari!


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!