Tuesday, January 8

Masak-memasak

Hmmm... recently aku ni rajin bebeno surf blog & fp manusia2 lain esp yang ada resepi2 and gambar2 masakan ni. Sungguh menggiurkan! Hahaha.

Bila lah agaknya aku ni nak start masak betul2? Aku teringin nak cuba gak macam2 resepi kat dalam blog tu tapi takut tak kena dengan selera hubby. Plus takut tak jadi. Plus kalau tak jadi, aku takde bajet RM yang cukup untuk cover lauk yang tak jadi tu.

Nantilah, one day bila semua masalah aku dah selesai, hidup dah kembali stabil dan normal, aku nak la buat macam2 experiment dan ujian tahap kepakaran aku dalam sektor masak-memasak ni.

Oh ye and one more thing, sekarang ni banyak betul orang jual cupcakes kan? Nampak interesting betul bila tengok dia punya deco tu. Hehe. Aku ada gak berangan nak start buat bisnes cupcake ni. Tapi takde kepakaran. Kena amik kelas dulu la ek. Tak pun aku nak belajar buat kek ah. Cheesecake ke, choc cake ke, apa2 kek la. Aku memang suka makan kek ni (tengok body lah beb!). Apa-apa hal pun, kena beli oven dulu! Hehehe.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!