Friday, April 24

Jurnal EBM 24042009: Semakin Hari Semakin....

... sayang bertambah?


Sebelum itu, biar saya update sedikit entri semalam yang tak sempat dikemaskini. Petang semalam saya pam dan dapat 5oz, which is tak pernah terjadilah petang-petang dapat 5oz.


Maka, malam tadi saya minumlah lagi air roselle itu. Air ini dalam bentuk sedia diminum. Saya minum sebotol selepas balik kerja, sebotol sebelum tidur dan sebotol lagi sebelum pergi kerja pagi tadi. Huuu melantak tak hengat!


Pagi tadi saya pam. Dapat 9.5oz. Bagus bagus. Kemudian baru tadi saya pam lagi. Dapat 6oz! Tak pernah terjadi okeh. Ini rekod peribadi saya yang terbaru.


Maka, bolehlah saya simpulkan tali rafia di sini, air roselle adalah sesuai untuk saya menambah susu.


Tak sia-sia kawan adik saya bagi 3 karton air roselle free. Nampaknya saya je la yang perabihkan air tu. Hehehe.





11 comments:

~Umi.Sufira~ said...

Kat mana nak beli beb?!

~ As ~ said...

ku baru nak tanya kat mana nak beli...

Ina Hashim said...

wahhh...baqus tu zety...you go girl!

me_czar said...

Saya tolong jawabkan utk Zety.. hehe...

Boleh beli kat HPA.

Eazyshop2u said...

New stock arrived!! OshKosh, Mothercare, Carter's, Oilily...Grab yours while stock last!! http://eazyshop2u.blogspot.com/

Unknown said...

salam.. wah, tahniah,, teruskan usaha,..!

Unknown said...

ohh ku dapat free aje. tapi ye, bak kata me_czar, boleh beli brand HPA.

Crazee Choc's said...

lepas baca entry ni.. dan2 aku pi order kordial roselle kat member

Unknown said...

marisa,

nanti update ye ok ke tak?

Anonymous said...

hi zety

sorry i kurang berpengetahuan

HPA tu apa and dimana yer?

Unknown said...

flowerella

HPA tu jenama yang jual kopi RADIX tu (mai secawan *wink*).

dia ada jual macam2 benda2 jugak tapi saya tak taule semua bendanya. yang saya pernah guna/try cuma minyak but-but dan air roselle nya aje.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!