Thursday, August 28

Jurnal EBM 270808

Pg: 7oz
Tgh hari: 7oz
Ptg: Memula 4oz, pastu jadi 1.5oz

Nak tau sebab apa? Sebab lepas aku pam sesi petang tu, aku kelam kabut nak tutup cooler bag. Sebab aku sebenarnya curi2 masa. Aku ada bengkel tapi keluar jugak pam susu. Lepas dah settle, aku masuk lab balik. Sekali tetiba ofismet aku kata ada susu meleleh keluar. Aiyak! Rupanya masa kelam kabut tu, aku tak tutup botol susu tu kuat2. Hm. Nak wat camne. Salah sendiri.

Habis bengkel, hujan turun lebat gila. So aku tangguhkan lah nak balik rumah. Pukul 6.30 baru aku balik. Sampai rumah pukul berapa tau? Pukul 8! Mak aiii penatnya badan tuhan je tau. Sabar aje lah. Dugaan.
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!