Friday, November 21

Best Blogger???

Huahuahua.



Mama dapat award ini.



Biar benar cik Imsintan/Sayangibu nih.

Sungguh mama tidak layak.

Apa-apa pun, terima kasih!

Oh, dengan ini mama anugerahkan pulak award ini kepada orang di bawah:

1. Opie

2. Nurnana

3. Tata

4. Izan

5. Umihannie

6. Roza @ Mimi

7. Mimielola

8. Cik Yan

9. MamaDhea

10. Cik Pau

11. Mrs. Noba

12. Ealyie

13. Pinkytoe

14. Yatie

15. Mektwain

16. Mamadanish

17. Rose Zan

18. Ismahani

19. Adieha

20. Kak Zura

21. Mommy Lina

22. Zil

23. Mama Adib

24. Afkar'z

25. MummyHnH

26. Mrs. H

Wah ramainya kan. Sudilah terima sekalung penghargaan dari mama. Ecewah.

5 comments:

sayangibu said...

apa pulak x layaksnya cik zety...lebih dari layak tawwww...

Unknown said...

aww...

malu ahhh... *sambil sorokkan muka di balik tudung*

Ms Lola said...

Oh tidaaakkk... tipah terharu!

sW33tdARLiNG said...

blog ni memang best...!

and thanks jugak sebab sudi award kan blog saya jugaak!!!

aku bangga!!!!!!!!!!!!!!!

Lin Chalo said...

"oh.. saya tak sangka sangat dapat award ni.. sebab ada banyak lagi blog yang best2 kan.. papehal pun terima kasih pada semua peminat saya.. saya akan bekerja dengan lebih keras lagi tahun ni.." ihiks!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!