Friday, February 27

6th Photo of The 6th Folder

Di tag dan dikasihi oleh Umi Sufira

The challenge is :

- GO to your photos folder in your computer

-GO to the 6th Folder of your photos

-GO to the 6th photos in that folder

-Put the picture on your blog & description of it.

-Invite 6 friends to join the challenge


-Link them in your blog & let them know they have been challenged.


Jeng jeng jeng....

Ini adalah gambar masa pi umrah dengan mak ayah aku dan encik suami pada Ogos 2006. Masa tu baru 2 bulan kahwin. Kiranya mak ayah aku belanja 'honeymoon' ke sana lah. Terharu masa dapat tahu yang mak ayah aku ajak pi umrah. Ditanggung beres segala perbelanjaan lak tu. Mana la tak teruja. Ekeke. Ini gambar bazaar di Madinah yang terletak betul-betul di depan Masjid Nabawi. Aku ambil gambar ni dari bilik hotel kami. Masa tu ada sikit ribut pasir. Sebab tu gambar ni nampak macam ala-ala kabur. Pasir sebenarnya tu. Boleh dilihat dari gambar ni kubah Masjid Nabawi yang kaler hijau tu. Oh ye. Sebenarnya masa kat sana aku dah pregnant 2 minggu tapi tak tau. Selamba je makan pil perancang. Alhamdulillah takde pape. *Hm... bila la agaknya nak ke sana lagi ye?*

Okeh. Daku ingin mengetag orang-orang ini:
1) Opie
2) Rose Zan
3) Nana
4) Izan
5) Umihannie
6) Ealyie

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!