Friday, February 27

6th Photo of The 6th Folder

Di tag dan dikasihi oleh Umi Sufira

The challenge is :

- GO to your photos folder in your computer

-GO to the 6th Folder of your photos

-GO to the 6th photos in that folder

-Put the picture on your blog & description of it.

-Invite 6 friends to join the challenge


-Link them in your blog & let them know they have been challenged.


Jeng jeng jeng....

Ini adalah gambar masa pi umrah dengan mak ayah aku dan encik suami pada Ogos 2006. Masa tu baru 2 bulan kahwin. Kiranya mak ayah aku belanja 'honeymoon' ke sana lah. Terharu masa dapat tahu yang mak ayah aku ajak pi umrah. Ditanggung beres segala perbelanjaan lak tu. Mana la tak teruja. Ekeke. Ini gambar bazaar di Madinah yang terletak betul-betul di depan Masjid Nabawi. Aku ambil gambar ni dari bilik hotel kami. Masa tu ada sikit ribut pasir. Sebab tu gambar ni nampak macam ala-ala kabur. Pasir sebenarnya tu. Boleh dilihat dari gambar ni kubah Masjid Nabawi yang kaler hijau tu. Oh ye. Sebenarnya masa kat sana aku dah pregnant 2 minggu tapi tak tau. Selamba je makan pil perancang. Alhamdulillah takde pape. *Hm... bila la agaknya nak ke sana lagi ye?*

Okeh. Daku ingin mengetag orang-orang ini:
1) Opie
2) Rose Zan
3) Nana
4) Izan
5) Umihannie
6) Ealyie

5 comments:

~ As ~ said...

wahhh dah gi umrah....bestnya..

Ealyie said...

bila lah turn den laki bini nak pi sana....??? huhuhuhu...

~Umi.Sufira~ said...

Adoii..cemburunya..bilalah aku nak jejak tanah suci Mekkah tuhh...

Opie said...

best nye la gamba nih...tetibe je berkobar2 nak gi umrah lagi...hehehe

Unknown said...

Mrs Noel, Ealyie, Roza:
Alhamdulillah rezeki kami yang disponsor. Ekeke. Harapkan duit sendiri ntah bila. Insyaallah, sampai masa nanti korang akan pi jugak.

Opie: Tulah kan. Laki aku sekarang tengah dok rancang nak pi berdua dengan laki kazen aku. BERDUA SAHAJA okeh. Tensen mak tau. Nak ikut jugak!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!