Thursday, February 5

Romantic Movies

Saya telah di tag oleh Cik Yan dan Zufa.


Hmm... rasanya agak susah jugak le nak buat tag ni. Maklumlah dah lama tak tengok movie. Plus En Suami lagi suka tengok cerita hantu (mak tak layan cerita hantu) atau action movie aje. Tapi akanku cuba siapkan jugak tag ini okey.


Please copy the following rules in your post (as usual)
1. You have to point out 5 romantic movies that you would love to share with your loved ones.
2. It doesn't have to be in order.. as long as you love the movies, it will be fine.
3. You have to tag another 5 person to answer this tag.


Romantic ehh... hmmm....


  1. Kuch Kuch Hota Hai (1998)



    Suka segalanya dalam cerita ni. Pelakon, lagu semua best. En Suami pun suka tengok cerita ni.


  2. Jerry Maguire (1996)



    "You had me at hello..." Oh romantis uols.


  3. Grease (1978)


    Movie ni saya tengok masa pinjam pita video dari kawan saya, Izan Starla. Masa ni umur saya berapa tak ingat la pulak. Menengah rendah kuttt. Oh memang best cerita ni. Walaupun kepoyoan John Travolta begitu terserlah tapi saya suka.


  4. Beauty & The Beast (1991)


    Kartun? Ya. Saya suka tengok kartun. Ni antara favourite saya. Banyak lagi kartun dolu-dolu yang saya suka. Aladdin, Lion King, macam-macam lah.


  5. A Walk To Remember (2002)



    Cerita ini menjadi kegilaan masa zaman uni dulu. Entah berapa kali gamaknya dok ulang-ulang cerita yang sama. Lepas tengok cerita ni semua dok pakat-pakat minat kat Shane West nih. Ekeke.

Ohhh sebenarnya banyak lagi movie-movie romantis yang saya suka tengok. Tapi disebabkan had dalam tag ini hanya 5, maka layan aje lahhh...

Hm... maka dengan ini, saya tag 5 orang yang bertuah ini:
1. Opie
2. Rose Zan
3. Kak Ina Hashim (Our Dreams of Life)
4. Mamaaina
5. Mama Adib

P/S: Nape cerita yang mak suka semuanya cerita lama ek? Nampak nau dah lama tak pi tengok movie. Abah, jom kita pi dating jom!

P/S 2: Terima kasih Cik Yan atas tutorial tempek gambar tu. Sangat membantu!

3 comments:

Anonymous said...

terima kasih la jawab tag ye.. kekeke..

rohaadam said...

upsss..kena tag lah pulak .
nanti i jwb yer.

Ina Hashim said...

wahhh...nama akak pon ader sekali tuuu...hihi..tengs..best tag ni...nnti free akak buat tawww

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!