Friday, March 6

TechNet Malaysia

Saya mengaku, saya seorang yang buta IT. Maafkan saya andai saya tersalah terms, atau tersilap kata.

Saya telah menjenguk-jengukkan diri ke sini. Kat sini, anda boleh download macam-macam yang berkaitan dengan Microsoft. Terbaru, anda boleh download IE8.

Kenapa saya sebok-sebok ceritakan hal Microsoft ini? Kerana ini adalah peluang saya untuk memenangi Nikon D90. Saya tak pernah ada DSLR. Kalaulah saya dapat D90 ini, alangkah bahagianya...

Nak tahu dengan lebih lanjut? Sila gatal-gatal tangan klik dekat iklan nuffnang saya. Terdapat di atas, kanan dan bawah entri ini.

Terima kasih!

2 comments:

Ms Lola said...

Oh menariknya hadiah dia!!

Unknown said...

wow.. hadiah D90??? wajib masuk ni.. hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!