Friday, March 27

Update on Fenugreek

Pagi tadi sebelum breakfast saya telan dua biji pil fenugreek, sambil berdoa semoga usaha saya dalam menambahkan production susu saya ini diberkatiNya.

Alhamdulillah! Syukur padaMu Ya Allah!

Jika sebelum ini saya hanya dapat 2oz setiap kali selesai sesi mengepam, kali ini meningkat menjadi 4oz. Alhamdulillah. Walaupun tak banyak macam dulu-dulu, sekurang-kurangnya ada peningkatan, kan?

Saya mesti bekerja kuat untuk meet Irma's demand; 20 oz.

Irma, semoga murah rezeki anakanda puteri! Semoga kita berjaya dalam perjuangan kita yang masih jauhhh lagi ni. Amin.

5 comments:

NM said...

saya lupe nk mkn fenugreek arini, tapi saya mkn pil asi mlm tadi before tdo..
hasil pam saya pagi tadi 6oz..
saya dpt tau fenugreek ni disamping bykkan susu, dpt kuruskan badan.hiks!

Unknown said...

takpe ye makan 2 jenis supplement? kalau takpe, saya ingat pun nak amik jugak pil asi tu.

oh boleh kuruskan badan ke? mungkin la kot sebab asyik haus je lepas makan pil ni. (relevan?)

3740Journal said...

Wah.. goodluck:)

Unknown said...

salam ziarah... salam kenal

bagus zetty.. terus kan selagi ade.. caiyokk!!

sayangibu said...

alhamdulillah ada peningkatan...:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!