Wednesday, April 29

Tag oleh Lia

Ditag pula oleh Lia.


1. If you can be an animal, what will you be? Why?
Erm... mungkin saya ingin jadi kucing (mao, bak kata Imran) yang dibela oleh orang kaya. Kerana saya hanya makan, tidur dan be.rak. Serta dibelai dan dimanja, dan diberi makanan kucing termahal (maklumlah, kucing orang kaya), dan dibawa ke spa haiwan peliharaan untuk digrooming. Hahaha. OK. Mengarut di situ.


2. If you robbed a bank, what do you want to do with the money?
Settlekan interest hutang yang bertimbun-timbun. Interest je ok. Kan ke duit rompakan tu haram. So settlekan yang haram dengan yang haram. Hahaha. Bolehkah?


3. If you can teleport yourself anywhere in the world, where do you want to be?
Oh.. di mana ye? Nak pi ke kawasan yang ada pantai yang cantik. Mauritius?


4. If you know that you're dying, what is the last meal that you want? Why?
Sama seperti jawapan Lia. Santapan rohani.


5. If you can only kill one person in this world, who is the person? Why?
Yes, the Israeli yang takde hati perut itu.


6. If you can choose either to have more than 24 hours a day or can live more than 100 years, what is your choice? Why?
Erm... susahnya nak jawab. Kalau En. Abah pun boleh 'live more than 100 years', mungkin saya boleh consider pilihan kedua itu. Menjawab soalan kah?


7. If you can date celebrities, who is that person? Why?
Johnny Depp. Enough said.


8. If you can only have one thing in this world, what should that be? Why?
Ya, sama seperti Lia (tiru je aku nih), Iman. Dengan iman, tak dapat benda di dunia, di syurga Insyaallah pasti dapat. Amin.


9. If you have the opportunity to tag 7 of your friends, who are they? Why?
Oh, saya ingin sekali tag the first 7 top commentators saya:

Umi Sufira

CY
Mama Adib
Opie
Sayangibu (lia terkeluar sebab dia yang tag saya)
Marisa
Kak Yong






4 comments:

lia said...

sunnguh... cepat gler jwb tag 2... syabas!!!

btw ada soklan aku tnya kat entry lain tp may b hang xprasan... so aku paste smula soklan aku

'zety, tips plz cmner ko ajar imran tido xberbuai? kalau umh BS dia tido buai tp aku nk dia tido atas tilam jer sbb nnt nk kena hntr nursery payah lak... kot nk email, marlia171@gmail.com'

tolong jawab soklan aku 2 yer ;p dan jawapan anda d dahului dgn ucapan terima kasih...

IntanSham said...

wahahhaaaa...tengkiu dear..akan kubuat nanti yer

Unknown said...

salam zety,
baik lah che puan nanti ku buat.. masuk list dulu yer... heheh, H/work tag daku memang byk,, tp tak reti nak serik2 terima tag... terima kasih ingati kakyong.. :D

Unknown said...

lia: dah email. sila check.

cikgu intan: buat jgn tak buat. hehe.

kakyong: ehh ingat punya... p/s: dah check email dah? :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!