Tuesday, May 19

Jurnal EBM 190509

.
.
Jumlah EBM buat masa ini hanyalah 5oz. *sob sob*


B saya juga masih kempis. Hadui. Malas nak stress tapi ter-stress jugak. Suka tengok stok kengkawan blogger yang masih tersusun cantik. Jeles pon ada. Huhu.


Dari sudut positifnya pula, Irma mungkin sedang dalam fasa reverse-cycling kot. Sebabnya dah beberapa malam Irma bangun lebih 5 kali untuk nenen. Tapi, saya perhatikan waktu siang dia tetap kuat menyusu jugak macam biasa. Macamana tu ek?


Hopefully masih ada rezeki Irma untuk menyusu badan. Biarlah sekurang-kurangnya hingga 2 tahun.


Oh ye, Ahad ni Irma genap setahun!


Layakkah saya mendapat degree? Huhu. Rasa macam tak layak aje sebab dah bercampur susu badan dan soya. *Sedih sangat*



Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!