Monday, June 1

Aduh Sakit Kepalaku

Kurang sihat hari ini. Berjangkit selsema dari(pada?) anak-anak. Kepala terasa berat tapi terpaksa jugak ke ofis. Dah Jumaat lepas cuti kan. Karang kalau tak ke ofis orang kata ngengada pulak.


Nak ke klinik tapi takde transport. Tahankan aje lah. Lagi 8 jam aje. Huhu.


Semenjak kahwin antibodi tu terasa macam lemah sikit lah. Apsal ek?


Kalau dulu sakit macamana pun rileks je ke ofis. Now macam mengada-ngada sikit. Asal selsema ke, migrain ke, terus tak larat nak buat kerja apa. Kalau demam toksah cerita la. Terbaring je mak atas katil. Oh terasa begitu tua sekali. Ye, umur je 20-an tapi body macam 50-an.


Oh, hari ni kita ke ofis membawa sekotak tisu ye kawan-kawan. Mak kalau selsema memang habis sekotak tisu sehari. Hoho.



Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!