Tuesday, June 16

Gambar @ MSK Gath

Saya tahu saya pemalu.


Saya tahu takde gambar saya yang ditangkap semasa gath itu, kecuali semasa sesi fotografi beramai-ramai. NOT!


Satu snapshot berjaya ditangkap oleh orang ini.


Dan gambarnya ialah...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Gambar kami sekeluarga tengah melantak makan!


Hahahaha.


Kan mak dah kata, mak asyik makan je kat sana. Sungguh buruk lantak okeh!


P/S: Sungguh gemok rupaku bila diambil dari posisi itu. Hinsh.
Alah, dari posisi mana pun tetap gemok jugak!!!




3 comments:

MS said...

hang ni kan, sbb kata gemuk laa kepala aku dah set "zety gemuk"

itu yang bila ko tegur aku, aku cam pulse kejap

hu hu hang idak ler gemuk beb, standard laa badan mak mak he he

Unknown said...

hahaha. ye ke tak gemok? *blushing*

Queenin Murni said...

ohh..sgt kecewa tak dpt join kamu2 semua!! sob sob sob!!

cerita lanjut: http://queeninmurni.blogspot.com/2009/06/bad-rabbitbad-rabbit.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!