Tuesday, June 16

Sakit Kaki

Dah seminggu dah.


Sakit kat lutut. Belah kiri. Macam orang tua pulak. Nak berjalan pun slow aje. Paling seksa bila nak naik tangga. Even nak pakai seluar, kain baju kurung, mahupun 'seluar tecit' pun rasa sakit. Haih. Terseksa sungguh rasanya.


Saya tak tahu apa puncanya sakit saya ni. Kurang kalsium kah? Atau sebab pakai heels kah? Atau sudah terlalu gemuk kah? Atau ketiga-tiga sebab yang di atas?


Malam tadi dah urut guna minyak panas tapi nampaknya macam takde kesan. Bila berjalan atau gerakkan kaki akan terdengarlah bunyi berkeriut dari lutut saya. Oh, macam engsel pintu yang berkarat la pulak. Sakit weh.


Kena ajak En Abah pi klinik nih.


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!