Monday, June 22

Lapar!!!

Saya sangat lapar sekarang ni. Bila perut lapar, nafsu makan jadi membuak-buak. Maka bermulalah episod mengidam macam-macam.

Antaranya....


Pic taken from here

Sedapnya laaa kalau dapat brownies nih. Huhu.


Ataupun ini...


Pic from here

Marveles!


Dan tak lupa juga.... yang ini...


Pic taken from here


Waduh waduh! Nampak sungguh menyelerakan! Inilah food yang saya idamkan semasa mengandungkan Imran dulu. Hehehe.


Haih. Time perut kosong, memang mengidam macam-macam. Kalah orang mengandung!





5 comments:

Farah said...

saya tgk gamba2 ni terus rase lapa jugak huhu~~

Anonymous said...

uwahhhh...ni lagi sorang nak masuk neraka la ni! aku sawan tgk ittew asam laksa weih...yg kat jusco tu heaven eks? huhuhuhuhu

Emma said...

errrkkk.. baru ckp kat hubi teringin mkn laksa.. hubi suruh buat, tp ape cite kalau i sorg je yg mkn...

waaaaaaaaaa.. teringinnye laksa ittew.....

ps, menaip sambil telan ayaq liuq!!

-mama emma-

Unknown said...

farah,
huhu menawan sungguh kan gambar2 nih?

madam za,
itu asam laksa jusco midvalley la tu. hehehe.

mama emma,
hehe. telan jangan tak telan. kang meleleh air liur kena keyboard. hehehe.

i am Rinie said...

babe. im fasting today. n when i saw these photos, i was like.. aaaaaaaaaaahhhhh!! meleleh saliva saya.. :(

nak kene cari brownies with ice cream for dessert!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!