Thursday, June 18

Macam Ah Long!

Sakit hati aku dengan Cou.rts Mam.moth (CM) nih. Dok call aku kat ofis. Dah la bukan direct line aku. Tak pasal-pasal ada staf bagitau depan-depan semua orang yang CM call.


Sah-sah orang lain semua dengar.


Sah-sah diorang ingat aku dok berhutang takmo bayar.


Padahal aku dah habis bayar okeh! Dah settle dah 2 months ago. Masa tu dapat rezeki terjelepuk terus aku buat full settlement kat CM sebab tak koser nak angkat hp bila diorang call tiap-tiap bulan. Lambat satu hari pun bising!


Apasal la suka ganggu hidup aku ha, CM?


Tobat takmo beli apa-apa lagi kat sana.


Macam Ah Long mintak hutang!




6 comments:

~ As ~ said...

Kos Maut - hahahaha...

cysev3n said...

abis, dia call pasal apa? mau cakap thank you pasal dah abis bayar? ke sengal nak mintak hutang yg dah takde? heeeee


saja tumpang emo :P

Queenin Murni said...

saya bukan ah long, saya mau tolong! :P

Unknown said...

As,
memang sungguh 'maut' kos nya itu. interest tinggi!

CY3.5,
dia tak sempat cakap dengan saya sebab saya tengah sibuk melantak (lagi) dalam pantry. haha.

Queenin Murni,
Mau tolong ka? Hehe :)

Watie Aziz said...

iskk..i tak pernah beli barang kat CM Zetty ..mahal & tak berbaloi!! u can get even better quality kat kedai perabot yg biasa2 jer ..lagi murah plak tuh..especially if u want to pay cash ..

kalau ada cash in hand (atau credit card kan) baiklah gi mana2 kedai2 perabot biasa, ko mintak diskaun kaw2 punya ..selalu dapat ..sebab bayar cash .. kalau sikit2 nbih memang dorang kerek sket ..

aku selalu mintak diskaun harga tak masuk akal..hahaha..tapi yg pelik kengkjadang dorang bg lak tuh .. berapalah agaknya kos dorang tuh yerk..mesti murah giloss..

Mummy Dasy said...

hikhikhik sama mm my Safety Officer tadi AEON Credit tpon kena org lain angkat 1 ofis tau br lmbt sehari..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!