Tuesday, August 11

Euww!

Pagi tadi saya ada meeting hingga pukul 12.30 tengah hari. Ok. Saja nak cerita :P


Saya baru balik dari toilet. Biasalah, semua orang ada toilet favourite masing-masing kan? Saya selalu guna toilet no 2. Tapi tadi saya tidak dapat menggunakannya.


Kerana, bukan bendasing yang terapung di dalam toilet bowl, tetapi benda yang sangat-sangatlah asing.


Ada ke patut ada sp.entot dalam toilet bowl itu? Apakah?


Sudahlah bergulung-gulung, berwarna oren pula. Terapung-apung di dalam toilet bowl itu.


Euw!


Kalau sudah terjatuh ke dalam itu, tidak bolehkah 'kutip' balik? Euw. Takmo bayangkan.


Dan saya tertanya-tanya, adakah pemiliknya membawa sp.entot extra ke ofis hari ni?




16 comments:

~Umi.Sufira~ said...

kakaka..kompem dia tak pakai sepentot tuh!!!=DD

~ As ~ said...

sepentot tu seluar kecik eh???

MS said...

apa kata buat spot check ha ha

sape tak pakai spentot rini

i.s.z.a.n said...

haha adoiii

Farah said...

hahahah lawak..kalau bawak spentot extra pon tolong la jgn buang dlm toilet bowl k!

Unknown said...

roza: aku pun rasa begitu. ekeke

as: iye. seluor kecik :)

mma: tak koser nak buat spot check. kang charge kena sexual harrasment pulok. hehehe.

iszan: hehehe. adoi jugak :P

Opie said...

die terkencing dalam suar kot...hahha..apsal die tak flush je..ape daaa...kan dah kantoi ngan zety..wakakakka

Unknown said...

Farah: Itulah pasal kan.Kalau disposable takpe la jugak (kot).

Opie: Aku saspek spender dia terjatuh kot dalam tuh. Ekeke.

Nieza Ishak said...

hadoi lawak la .. sapa pulak boleh tercicir2 spentot .... wakakakak

Nieza Ishak said...

hadoi lawak la .. sapa pulak boleh tercicir2 spentot .... wakakakak

babycomel said...

kakakaka...gelak guling2 saya baca ini n3....

yaya said...

adoi ade gak org mcm ni yeh, kalau tandas sekolah bleh excuse cos bebudak ni tandas ofc kan....

Mommy Harith Hannah said...

Siyes ker? Wakakakakaka... :))

3740Journal said...

keh keh. biar betul. nape buang spentot. adekah terberak dlm seluar. akekekke. lawakla citer ni

lia said...

kah3....

Unknown said...

Nieza: Hihi. tak tau la saper.

Babycomel: Uih sampai guling2 tu.. :)

Yaya: Haah tandas office.

Arnie: Siyes wa cakap lu.

Azza: Mungkinlah kot. Segan nak bawak masuk office, so terus buang aje.

Lia: :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!