Thursday, August 13

Terima Kasih Kawan-Kawan...

... kerana mendoakan anak sepupu saya yang dikatakan mempunyai komplikasi jantung.


Mengikut kata mak saya yang telah menelefon sepupu saya semalam, Alhamdulillah baby telah disahkan sihat dan tidak ada apa-apa yang perlu dirisaukan.


Saya pun tak berapa paham sangat keadaan sebenar tapi kisahnya lebih kurang begini. Sepatutnya jantung manusia mempunyai dua saluran untuk mengepam darah, tapi anak sepupu saya ada satu sahaja. Lebih kurang gitu lah. Nanti bila saya jumpa sendiri sepupu saya tu, akan saya interview dia habis-habisan dan update di blog ini.


Terima kasih sekali lagi.






1 comment:

Zuraimah Ismail said...

Alhamdulillah...lega mendengarnye...

haaa elok juga berkong kisah sebenarnye tu..

saya pun xdela tau sgt pasal jantung manusia ni walaupun mende tu dah 30 tahun dalam badan ni...astagfirullah...betapa x bersyukurnya saya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!