Wednesday, September 30

Pengumuman

Seperti Jua, saya juga ada announcement. Lebih kurang juga isi kandungannya, cuma jika Jua bercuti ke Pulau Sentosa, saya pulak bercuti dari fesbuk. Entah sampai bila tak tahulah.


Jadi kepada kawan-kawan fesbuk ku, kalau ada yang beramah mesra tapi tak mendapat apa-apa sambutan dari saya tu, ampun maaf dipinta ya! Dan er.. tengok-tengokkanlah hasil tanaman saya tu. Nak curi pun takpe. Kehkehkeh.


Dan ada lagi satu pengumuman. Dengan sedihnya saya nak bagitau, saya handphone-less (?) sekarang ni. Sebarang bentuk komunikasi hanyalah melalui email dan blog aje lah yang tinggal. Huaa....


Kalau nak menjemput ke open house ke, datang beraya ke, sudi-sudilah hubungi saya di zetyzin at gmail dot com itu ya.



1 comment:

jua said...

bercuti dari fesbuk juga sms okeh lagi kak non. kalau bercuti dari blog, boleh demam!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!