Wednesday, September 30

Aidilfitri 2009 Ep. 2: Cheras lah Pulak

Beraya di Cheras adalah biasa-biasa saja. Raya ke-4, kami hanya ke rumah kawan lama ayah saya di Seksyen 4, Shah Alam. Kawan sekampung katanya.


Kemudian ke rumah saudara ayah saya di Klang. Alah, makcik saya yang awet muda a.k.a pengantin baru itulah. Tapi dia tak ada. Dah pindah ke rumah suami barunya. Aiseh.


Raya ke-5 dan ke-6 biasa-biasa saja. Paling pack ialah masa raya ke-7, hari Sabtu. Maklumlah hujung minggu. Semua berebut nak buat open house.


Mula-mula kami ke rumah sepupu En Abah di Seksyen 19, Shah Alam. Kemudian ke rumah sepupu saya di Bukit Bandaraya. Lepas solat Maghrib ke rumah sepupu En Abah di Seksyen 7 pulak. Then ke rumah makcik saya di Seksyen 18. Nasib baiklah semuanya di sekitar Shah Alam aje.


Hari Sabtu tu kenyang Masyaallah Tuhan sajalah yang tahu. Saya rasa saya dah macam maskot A&W tu dah. Wakakaka.


Hari Ahad balik ke Seremban sebab sambut birthday anak buah En Abah. Takdelah sambut apa pun. Cuma potong kek dan bagi hadiah saje. Saja seronokkan hati budak-budak.


Isnin saya cuti. Berehatlah konon. Kehkehkeh.


Sekianlah cerita raya saya buat masa ini.


Oh ye. Ahad ni SIL pulak buat open house di Seremban. Open house rumah saya? Erm... tengoklah tahun depan kot ada rezeki. Hihi.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!