Friday, October 9

Acuh Tak Acuh

Saya perasan yang entri saya sejak akhir-akhir ini pendek-pendek saja. Seolah-olah acuh tak acuh nak berblogging.


Bukan tak ada benda menarik yang berlaku yang hendak dikongsikan bersama, tapi saya macam tak de mood nak menulis.


Mungkin kerana otak saya yang begitu berserabut memikirkan banyak benda. Jadi otak tak boleh nak fokus pada penulisan. Rasa macam otak berkarat dan berkeladak pun ye jugak.


Mungkin juga faktor kedatangan 'kawan baik' menyebabkan emosi saya mudah tercalar dan mood juga sudah ke laut, ke bulan, ke langit, ke mana-mana tah lagi.


Bila kamu emo, dan kamu sendiri tak paham apa yang kamu emo kan, maka kamu akan menjadi tensi tidak bertempat. Kamu di sini adalah dirujuk kepada saya.


Hmmmph.





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!