Wednesday, October 7

Banyaknya!



Kepada kawan-kawan (alam maya mahupun tidak)...


Saya sudah tukar nombor henpon saya, iaitu 0 satu semilan 2 semilan two nine seven sembilan nam <-- ikut gaya fid, lebih kurang. tak pe ye fid? :)


Nombor yang lama, silalah hapuskan dari phonebook anda.


Semalam semasa mau mendaftar nombor baru ini, saya diberitahu yang saya masih ada hutang dengan C.elcom. Aik? Bila masa pulak haku ada hubungan dengan C.elcom nih?


Ohh.... masa En Abah guna BB kots. Dua tahun dulu. Haha.


Berapa hutang saya ye dik?




























































RM 3.30.


Mak ai! 'Banyak' nya! RM3.30 pun berkira tau C.elcom ni. Nape tak halalkan aje? Hihi.





7 comments:

Ealyie said...

Beb,
dgn tak malunya aku save no henpon ko nie.. ihiks ;) bole ek?

Unknown said...

Tak yah malu-malu beb. Dialu-alukan untuk menge-save. Hehe.

KV said...

keh keh keh..byk nya utang!!!;P

Fid said...

dulu aku minta ko kata tak dak tepon

Unknown said...

KV,
ohh itu la pasal. sangat 'banyak'!

Fid,
dulu takde la ni dah ada. hihi. sorry ah aku tak update phonebook aku lagik. tu yg tak kenal no ko tadi. ampun.

lia said...

aku jugak save nombor itu ;p

Unknown said...

lia,
sila sila :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!