Monday, November 30

HiGoat - My Way

Saya sudah jemu mahu minum susu kambing HiGoat itu. Bukan pasal tak sedap. Sedap! Tapi sebab takde perisa lain (unless kalau saya nak makan tablet lah). So saya pun membuat eksperimen untuk menjadikan susu itu lebih sedap lemak berkrim.


Eksperimen #1

200ml air sejuk
1 peket susu kambing HiGoat
2 sudu besar Milo

Masukkan dalam shaker dan shake shake shake! :P
Sedap! En Abah pun suka.


Eksperimen #2

Sama macam kat atas cuma saya tambahkan sedikit Nescafe. Rasa mocha gitu.


Baru 2 eksperimen je. Ehehe. Nanti kot saya dah jemu dengan yang ini, saya try buat eksperimen lain pulak. 







1 comment:

wuzz_in said...

Zeti,
Sorry ku tak bank in duit pon lagi.Ku tak jadik belilah sebab upenya ada jual kat kg ku..nanti kalu takde stok ku beli yer..tq!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!