Monday, November 23

Kau Buat Ku Tersenyum

Ini adalah gambar-gambar terbaru yang mampu membuat saya tersenyum, biar macamana teruk pun rasa sakit hati atau tension saya masa tu. Kiranya, gambar-gambar penyejuk jiwalah :)




Irma sedang memakai sunglass abang Imran.
Gambar semasa dalam perjalanan ke kenduri kahwin anak jiran :)
Sila abaikan gambar mamanya yang tembam penuh dengan parut jerawat itu :(



Ini ialah gambar terbaru Imran yang berjaya dirakamkan oleh Aunty Adik nya.
Tiapkali tengok gambar ni, saya mesti senyum meleret. takpun tersengih.
Sungguh. Saya tak tahan tengok muka Imran dalam gambar ni.
Tengoklah pipi dia. Saya terbayang pipi Santa Clause yang tembam dan kemerahan itu. Tinggal takde jambang putih je.
Haha.
Siap dengan senyum sampai tak nampak mata.
Sebenarnya, Aunty Adik tangkap gambar ni masa Imran tengah mamai-mamai nak tidur.
Bila Aunty Adik suruh senyum, maka inilah hasilnya.


Korang pulak macamana? Apa gambar yang mampu buat korang tersenyum sepanjang hari?


Hm... dah lama tak buat tag. Apa kata saya tag kan 'assignment' Kau Buat Ku Tersenyum ni kat kawan-kawan? Hehehe.


Kawan-kawan yang bertuah itu ialah:


Sila tepek gambar apa saja yang mampu buat korang tersenyum, walaupun tengah berada dalam mood tensi teramat.


Kemudian sila tag 3 kawan yang lain. Tak banyak kan? 3 aje :)


Selamat membuat tag! :)




Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!