Friday, November 13

Semalam Yang Hangat Memberi Semangat

Selepas tamat kursus semalam, sempat saya ucapkan terima kasih kepada tenaga pengajarnya.


Berbual sekadar berbasa-basi, beliau bertanya pada saya,

"Kerja kat Zon mana?"


"Oh, saya kat bla bla bla."


"Baguslah you ni. Cepat tangkap."


"Ye?" --> as in "Pardon?"


"You ni... cepat tangkap apa yang diajar. Boleh nampak."


Wah... blushing saya kalau orang puji begitu. Dah lama tak dipuji. Hihi.


Seperti yang selalu saya tulis di bahagian 'profile' kat mana-mana, be it Friend.ster atau FB, atau di autograf sejak zaman sekolah dulu,


'I'm not weird. I'm gifted.'


Amboi... angkuh gitu. Haha.Tak sesuai tau.




3 comments:

MN said...

oklah tu...ikhlas cikgu tu puji :)

Anonymous said...

hihihi...pinjam ayat keramat tuh bole?
"im not weird..im gifted!"
:p

Unknown said...

mn,
hihi. kembang jugaklah montot yang dah sedia kembang ni. haha.

madam za,
boleh2. takde copyright punya. haha.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!