Friday, November 13

There's Two Of Me?!

Hm... selama ni ingatkan ada sorang je Zety Zin dalam dunia ni. Oh, bukanlah dalam dunia. Dalam fesbuk.


Rupa-rupanya ada dua. Sungguh tak sangka!


Kawan-kawan yang ada fesbuk sila try search 'Zety Zin' kat ruang mencari di fesbuk itu. Sure ada dua orang yang memegang 'nama' yang sama.


Saya ialah yang profile picture nya gambar budak lelaki yang sedang bergaya memakai cermin mata neneknya sambil memakan popok keropok itu ya. Boleh tengok kat ikon FB kat sidebar blog ini.


Saya tidak akan sesekali meletakkan gambar muka saya yang bolat lagi tembam ini di profile picture saya. Muahaha.




3 comments:

miz_eda said...

haah, saya perasan gak, sbb dulu waktu nampak Zeti Zin dlm fesbuk, dan2 saya add sbb ingatkan zeti zin yang dlm fesbook tu adalah zeti zin yg saya kenal dlm blogspot..silap orang rupanya beb :P

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

hehehehhe...same here...i pon slalu confuse u ngan that other zety coz dulue die pon blogger jugak :D

Unknown said...

miz_eda,
hehe. tulah. saya bru je tau baru2 ni.

lv,
oh blogger jugak ke? :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!